RUCPHEN
TEL +31 (0) 6 513 27 322

PRINSENBEEK
TEL +31 (0) 76 541 80 33
DIENSTEN
SAMENWERKING
NIEUWS
UITGELICHT
VACATURES
CONTACT
Klachtenregeling

Klachtenprocedure

Van Oosten Accountancy werkt steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Door de persoonlijke betrokkenheid bij onze klanten en hun ondernemingen ontstaat er een sterke relatie tussen de klant en Van Oosten Accountancy. Mocht u desondanks niet geheel tevreden zijn over onze dienstverlening, nodigen wij u uit ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Zo kunnen wij samen naar een passende oplossing opzoek gaan. Uw klachten en/of aanmerkingen nemen wij zeer serieus.

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost. Wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.

Mocht uw klacht onverhoopt met een gesprek niet verholpen zijn, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen middels onderstaand formulier bij de compliance officer van ons kantoor. Een exemplaar van onze klachtenregeling is op verzoek verkrijgbaar.

Klachtenformulier

© Copyright Van Oosten Accountancy - All rights reserved